Onze medewerkers van de Prisma Hulplijn zijn er voor jou.
Bel tijdens kantooruren 088 - 770 2300 en je krijgt één van de volgende medewerkers aan de telefoon:
(Het kan weleens voorkomen dat je niet direct iemand aan de lijn krijgt. Laat dan je naam en telefoonnummer achter en je wordt zo spoedig mogelijk teruggebeld.)
Je kunt ook per mail contact met ons opnemen: hulplijn@prismanet.nl
Eén van bovenstaande medewerkers zal je verder helpen.
Schrijf je liever een brief? Stuur deze dan naar:
Gezondheidscentrum
t.a.v. de Hulplijn
paardendraf 1 ,
5074 MK Biezenmortel
Het is voor u belangrijk om het vertrouwen van uw cliënt terug te winnen. Cruciaal hiervoor is dat u uw klachten, calamiteiten en geschillen zorgvuldig, onafhankelijk en professioneel aanpakt. Quasir ondersteunt u hierbij, waarbij u voldoet aan de wetgeving (Wkkgz, WMO, WZD, Jeugdzorg).
Quasir Bemiddeling
bemiddeling@quasir.nl
06 4844 5538
Wil je meer weten over hoe je een klacht kunt indienen? Lees dan de klachtenregeling. Momenteel werken we samen met Quasir, waardoor de klachtenregeling wordt aangepast. Zodra deze is bijgewerkt, zullen we deze ook op onze website vervangen. Je kunt de contactgegevens van Quasir vinden op deze pagina.