Dit zijn de mensen die jou kunnen helpen.

Heb je een probleem, opmerking of klacht?
Dan kun de mensen van de hulplijn bellen op:  088 - 770 2300 

Soms krijg je niet meteen iemand aan de lijn. Laat dan je naam en telefoonnummer achter. Je wordt dan snel teruggebeld. 

Je kunt ook contact opnemen via de mail hulplijn@prismanet.nl
Je krijgt snel antwoord van ons.

Schrijf je liever een brief? Deze kun je sturen naar: 
Gezondheidscentrum
t.a.v. de Hulplijn
paardendraf 1 ,
5074 MK Biezenmortel

Het kan zijn dat medewerkers van de hulplijn jou doorverwijzen naar een klachtenmedewerker van Quasir Bemiddeling.
Je kunt via onderstaande telefoonnummers ook direct contact met hen opnemen: 

Quasir Bemiddeling
bemiddeling@quasir.nl 
06 4844 5538
Klachtenformulier Quasir

 

Cliëntvertrouwenspersoon

Is er iets wat je wil maar niet mag? Of is er iets wat je moet maar niet wil? Dan kun je contact opnemen met een cliëntvertrouwenspersoon. 
Een cliëntvertrouwenspersoon luistert naar jou en helpt jou met een oplossing. De cliëntvertrouwenspersoon werkt niet voor Prisma en is daarom onafhankelijk. Bekijk wie de cliëntvertrouwenspersoon is in jouw regio. 

 

 

stuur een mailtje